Bästa sättet att undkomma misstankar om doping

Satt och läste om att Kalla är orolig för att bli anklagad för doping. Det är ju ett högaktuellt ämne nu i tävlingstider. I vilket fall som helst så läste jag en länkad artikel med rubriken Fis förstörde prover och började genast fundera på vad det kan ha varit för särdeles giftig sak som är kapabel att förstöra prover. Tills jag kom på att Fis står för Internationella skidförbundet och fick mig ett skratt på min egen bekostnad.

Osökt går tankarna till min käre far och min fina syster och deras typ av humor.

Kommentarer
Postat av: Madde

Hahaha :) Jag tycker att det är en av världens roligaste förkortningar helt klart :) Fis world cup liksom, haha :)

2009-02-20 @ 21:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0