3e februari

Jag har beslutsångest. Var och gjorde en synundersökning i dag, så nu blir det glasögon. Men det är ju hur svårt sm helst att välja bågar! Jag frågade några på jobbet om smakråd, och alla tycker olika.. Men jag lyckades iallafall eliminera några bågar. Väljer just nu mellan tre olika, en svart och två bruna. Jag vill att P ska hinna se, så jag måste be att få låna dem lite längre tror jag. Min mobil tar inte bra bilder heller så att mmsa bilderna hjälper inte så mycket.

I övrigt bråkar jag med min dator. Den har nån knäpp som gör att den inte startar som den ska. I bland går det hur bra som helst länge, sen börjas det. Det tog ca 25 omstartningar innan den startade idag här hemma. På jobbet däremot gick det fint. Jag vet att jag måste felanmäla, men jag kommer mig inte för, vet inte hur jag skulle klara mig utan den haha. Men jag får väl försöka tajma det till en vecka med många möten så att jag ändå inte är på kontoret.

Träningsvärken är bättre i dag, jag kanske har funnit framgångsreceptet. Brukar ta friskvårdstimme på onsdagar, så gymmet i morgon alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0