1a februari

Vem är jag?

Jag är Lisa.

Ibland kommer jag på mig själv med att fundera på hur saker och ting hänger ihop. Som till exempel hur kommer det sig att jag hamnade i Gällivare. På hur människor jag har träffat genom livet har påverkat mig. Som till exempel; hade jag inte flyttat till Norrköping hade jag inte träffat J. Hade jag inte träffat J så hade jag inte träffat P. Hade jag inte träffat P hade jag inte flyttat till Skellefteå, och så vidare...

Numera bor jag alltså i Gällivare och jobbar som projektledare på flyktingmottagningen. Ett mycket spännande och utmanade jobb. P bor kvar i Skellefteå så vi åker fram och tillbaka mellan Skellefteå och Gällivare på helgerna. Jobbigt, tiden vi ses är aldrig tillräcklig.

Hur som helst, hade det inte varit för J så hade jag aldrig fått smeknamnet lisabadu, och denna blogg finns därför tack vare J!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Mhm, mhm, mycket intressant. Den där J verkar ha ställt till med en hel del. I princip är det ju hennes fel att du är i norrland, långt från mig. Ska bli intressant att läsa din blogg!

2009-02-02 @ 20:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0